Logo jaguar mobile

Σχετικά με τη Jaguar

C-X75 - Η ΠΙΟ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΗ JAGUAR ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΠΟΤΕ

Όταν η Jaguar παρουσίασε τη C-X75, το 2010, ήταν η αρχή ενός νέου κεφαλαίου στην καινοτομία και την τεχνολογική ανάπτυξη, κατά το οποίο φάνηκε η εξέλιξη του αυτοκινήτου από μια σχεδιαστική ιδέα σε ένα πλήρως λειτουργικό πρωτότυπο σε δύο μόλις χρόνια. Σε αυτό το απίστευτα μικρό χρονικό διάστημα, η Jaguar και ο αναπτυξιακός της συνεργάτης, η Williams Advanced Engineering, δημιούργησαν ένα υβριδικό, ηλεκτρικό plug-in όχημα παράλληλης λειτουργίας (PHEV) με κίνηση σε όλους τους τροχούς, κινητήρα που αποδίδει την υψηλότερη ειδική ισχύ στον κόσμο και το πρώτο αυτοφερόμενο πλαίσιο από ανθρακονήματα της Jaguar. Παρά το γεγονός ότι το 2012 ελήφθη η απόφαση να μην εισέλθει η C-X75 στην παραγωγή, ως αποτέλεσμα της παγκόσμιας οικονομικής κατάστασης, ήταν σαφές ότι επρόκειτο για μία «δυνατή βιτρίνα» της κορυφαίας στον κόσμο τεχνογνωσίας της Jaguar στην κατασκευή οχημάτων χαμηλού βάρους και η ιδανική πλατφόρμα δοκιμών για την καινοτόμο έρευνα της εταιρείας σε κινητήρες υψηλής απόδοσης με χαμηλές εκπομπές ρύπων. Τα μεγάλα επιτεύγματα της ανάπτυξης των πρωτοτύπων C-X75, συμπεριλαμβανομένων των καινοτομιών στην τεχνολογία των υβριδικών, των σύνθετων υλικών από ίνες άνθρακα και των προηγμένων σχεδιαστικών λύσεων που εξελίχθηκαν σε συνεργασία με τη Williams Advanced Engineering, θα αξιοποιηθούν σε άλλους τομείς της έρευνας και της ανάπτυξης καινοτόμων προϊόντων στο μέλλον και στα μηχανολογικά επιτεύγματα της επόμενης γενιάς της Jaguar.

«Το πρόγραμμα C-X75 αντιπροσωπεύει το τεχνολογικό αποκορύφωμα της μηχανικής και του σχεδιασμού της Jaguar. Είναι αναμφισβήτητα το ταχύτερο, παγκοσμίως πεδίο δοκιμών για πιο προηγμένες τεχνολογίες στον κόσμο, που συνδυάζει ένα αξιόλογο υβριδικό σύνολο παραγωγής ενέργειας, με απόδοση που προκαλεί δέος. Η Jaguar ψάχνει πάντα να δώσει σχήμα στα αυτοκίνητα του αύριο και με project όπως η C-X75 θέτουμε τις βάσεις για την επόμενη γενιά καινοτομιών της εταιρίας», - Adrian Hallmark, Global Brand Director, Jaguar.

Η υψηλότερη πυκνότητα δύναμης και ροπής

Το C-X75 έχει συνδυαστική ισχύ πάνω από 850 bhp και 1000 Nm ροπής, χάρη στον εμπνευσμένο από τη Formula 1, υπερσύγχρονο κινητήρα 1,6 λίτρων με δύο υπερσυμπιεστές (μηχανικό και εξάτμισης - turbo), που αποδίδει 502 bhp στις 10.000 rpm.

Συνεργάζεται με το πιο δυνατό ηλεκτρικό μοτέρ παραγωγής, το οποίο παράγει επιπλέον 390 ίππους. Η μπαταρία του C-X75 είναι η καλύτερη στον κόσμο για χρήση σε υβριδικά, ηλεκτρικά plug-in οχήματα παράλληλης λειτουργίας (PHEV), ικανή να παρέχει περισσότερα από 300kW μετά από πλήρη φόρτιση. Το C-X75 επιταχύνει έως τα 160 km/h από στάση σε λιγότερο από έξι δευτερόλεπτα, χάρη στο προηγμένο, αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο 7 σχέσεων, που του επιτρέπει αλλαγές ταχυτήτων σε λιγότερα από 200 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Το πρωτότυπο C-X75 ξεπέρασε με ευκολία τα 320 km/h κατά την περίοδο των δοκιμών, και η θεωρητική μέγιστη ταχύτητα του αυτοκίνητου είναι τα 350 km/h.

Τα πτυσσόμενα αεροδυναμικά βοηθήματα και ο σχεδιασμός του πατώματος το βοηθούν να αναπτύσσει πάνω από 200 κιλά κάθετης δύναμης στα 320 km/h, ενώ τα ενεργά συστήματα, ενισχύουν τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.

Εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές ρύπων και αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία

Χάρη στις πιο ακραίες προδιαγραφές PHEV σε σχέση με οποιαδήποτε μπαταρία του είδους, το C-X75 μπορεί να καλύψει απόσταση έως και 60 χιλιομέτρων σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, ρίχνοντας έτσι τις συνολικές εκπομπές CO2 κάτω από τα 89 g/km.

Το project C-X75 επιτρέπει στη Jaguar να διεκδικεί έναν ακόμα τίτλο, αυτόν του πιο σημαντικού επενδυτή καινοτόμων τεχνολογιών στο Ηνωμένο Βασίλειο. Τα αποτελέσματα του προγράμματος C-X75, ειδικά στις προηγμένες τεχνολογίες κινητήρων και στα ελαφριά, σύνθετα υλικά, αναδεικνύουν τον ηγετικό ρόλο της Jaguar στους τομείς της τεχνικής εξέλιξης και της παραγωγής, στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η C-X75 ωθεί κάθε όριο της δύναμης, των επιδόσεων και της οικονομίας στα καύσιμα.