Logo jaguar mobile

Εμπειρία Jaguar

Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης

Το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης έχει μια μακρά ιστορία, καθώς φιλοξενεί τις πιο σημαντικές παρουσιάσεις μοντέλων αυτοκινήτων και φέτος δεν αποτέλεσε εξαίρεση.

Στο σαλόνι έλαβε χώρα το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του πιο δυνατού σεντάν στην ιστορία της Jaguar - της XFR-S. Έχοντας τον ίδιο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα V8 των 5.0 λίτρων, με απόδοση 550PS όπως και η XKR-S, το νέο σπορ σεντάν μπορεί να φτάσει τα 100 km/h από στάση σε 4,4 δευτερόλεπτα και να επιτύχει τελική ταχύτητα 299 km/h.

Ο Global Brand Director της Jaguar, Adrian Hallmark την περιέγραψε ως «...ένα αυτοκίνητο με απίστευτη δύναμη... ένας οργανικός συνδυασμός δύναμης, ελέγχου και συμμετοχής του οδηγού».

Jaguar 'Bloodline' Convoy

Η νέα F-TYPE των 495PS συνάντησε τις κλασσικές, σπορ Jaguar XK 120, C-Type, D-Type και E-Type σε ένα πρωτότυπο κομβόι που ονομάστηκε «Jaguar 'Bloodline' Convoy», στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης. Φυσικά, η νέα F-TYPE έλαβε εξέχουσα θέση στο περίπτερό μας στην έκθεση.

Πριν φύγουν από το Βέλγιο, ο νικητής των 24 ωρών του Le Mans το 1988, Andy Wallace, βρέθηκε πίσω από το τιμόνι της νέας Jaguar F-TYPE V8S, σε ένα γρήγορο sprint στο Jabbeke.

Το 1953, ο θρυλικός οδηγός δοκιμών της Jaguar Norman Dewis, οδήγησε μια τροποποιημένη Jaguar XK 120 σε ένα νέο, παγκόσμιο ρεκόρ για την εποχή, επιτυγχάνοντας μέση ωριαία ταχύτητα 277,5 km/h, στο Jabbeke του Βελγίου.

Εξήντα χρόνια αργότερα, με μόλις δύο μίλια για να εξερευνήσει την ταχύτητα της F-TYPE στην ευθεία από θέση στάσης και να την ακινητοποιήσει ξανά, ο Wallace έπιασε με το αυτοκίνητο σχεδόν 290 km/h και πέτυχε το εντυπωσιακό 4,2 sec για την επιτάχυνση 0-100 km/h.

«Οι πρότυποι αγώνες sprint στο Jabbeke, σηματοδότησαν την αρχή ενός συναρπαστικού κεφαλαίου στην ιστορία μας», δήλωσε ο Adrian Hallmark. «Η XK 120, συνδύαζε σαγηνευτικό σχεδιασμό και καινοτόμες τεχνολογίες με απίστευτες επιδόσεις, όπως απέδειξε ο Norman Dewis, εκείνη την ιστορική ημέρα το 1953.

«Αυτά τα βασικά στοιχεία του DNA μας εμπεριέχονται στη νέα Jaguar F-TYPE και δεν μπορώ να σκεφτώ πιο κατάλληλο τρόπο για να αποτίνω φόρο τιμής στη δημιουργία ενός από τα πιο διάσημα roadster, παρά να επιστρέψουμε στην Jabbeke για να το γιορτάσουμε και να θέσουμε ένα νέο σημείο αναφοράς για τη Jaguar».