Logo jaguar mobile

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ DNA

Η μακρά και ένδοξη ιστορία της Jaguar στο μηχανοκίνητο αθλητισμό έχει επηρεάσει την εξέλιξη των αυτοκινήτων δρόμου μας. Η είσοδός μας στη Formula E δίνει συνέχεια σε αυτήν την κληρονομιά, ανοίγοντας το δρόμο για τα μελλοντικά ηλεκτρικά οχήματά μας.

XK120

XK120

1948-1954 – SILVERSTONE & LE MANS

Ένα ολοκαίνουριο σπορ αυτοκίνητο και δοκιμαστικό πεδίο για τον επαναστατικό κινητήρα XK της Jaguar, η XK120 αναδεικνύεται ως το πιο γρήγορο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο. Το 1949, η XK120 θριαμβεύει στο Silverstone και, ένα χρόνο αργότερα, τρεις XK120 κάνουν το ντεμπούτο τους στο Le Mans. Είναι η αρχή μιας νέας εποχής στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.

C‑TYPE

C‑TYPE

1951-1953 – LE MANS

Το 1951, ο μηχανικός αεροσκαφών Malcolm Sayer έρχεται στη Jaguar φέρνοντας μαζί του αεροναυτική πειθαρχία και υπεροχή. Η πρώτη του συνεργασία, η C-Type, κερδίζει στο Le Mans και ο οδηγός του δεύτερου αυτοκινήτου, Stirling Moss, σπάει το ρεκόρ γύρου. Το 1953, η C-Type κερδίζει και πάλι στο Le Mans και καταλαμβάνει τρεις από τις τέσσερις πρώτες θέσεις.

D‑TYPE

D‑TYPE

1954-1957 – LE MANS

Η κακοκαιρία στερεί από τη D-Type τη νίκη στο Le Mans, το 1954, ακόμη και αφού σπάει το ρεκόρ της τελικής ταχύτητας 170 mph. Ωστόσο, το αεροδυναμικό αυτοκίνητο αντεπιτίθεται και αναδεικνύεται νικητής τις χρονιές 1955, 1956 και 1957 - αυτήν την τελευταία χρονιά, καταλαμβάνει πέντε από τις έξι πρώτες θέσεις. Η D-Type παραμένει μέχρι σήμερα ένα από τα πιο επιτυχημένα αγωνιστικά αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν ποτέ.

XJS

XJS

1975-1996 – ETCC & SPA 24 HOURS

Το 1982, φέροντας τη σημαία του TWR, ο Βρετανός οδηγός αγώνων Tom Walkinshaw μπαίνει στην ομάδα XJS V12 για το European Touring Car Championship, κερδίζοντας πολλές νίκες στην πορεία. Ο Walkinshaw συνεχίζει κερδίζοντας στο ETCC Drivers’ Championship του 1984, ενώ την ίδια χρονιά κερδίζει και το διάσημο Spa 24 Hours.

XJR-9

XJR-9

1983-1991 – DAYTONA 24 HOURS & LE MANS

Τα αυτοκίνητα κλειστού πιλοτηρίου XJR αποδεικνύονται ανυπέρβλητα στους αγώνες αντοχής μεγάλων αποστάσεων ανά τον κόσμο - και ιδιαιτέρως το XJR-9 1988. Το supercar με κινητήρα V12 οδηγείται στη νίκη στο Daytona 24 Hours και, στη συνέχεια, στο Le Mans, όπου ο οδηγός Martin Brundle και η Jaguar, αντίστοιχα, κερδίζουν τα Πρωταθλήματα Οδηγών και Κατασκευαστών.

R1 έως R5

R1 έως R5

2000-2004 – FORMULA 1

Η επιδρομή της Jaguar στη Formula 1 οδηγεί τον πρώην οδηγό Ferrari Eddie Irvine σε μια σειρά από θέσεις στο βάθρο, κατά τη διάρκεια της θητείας του. Η ομάδα χρησιμεύει, επίσης, ως πεδίο εκπαίδευσης για τον φημισμένο Αυστραλό οδηγό Mark Webber. Υπό την ιδιοκτησία και το σχεδιασμό της Ford, η Panasonic Jaguar Racing αναπτύσσει τρία αυτοκίνητα που όλα λειτουργούν με τον κινητήρα Cosworth V10.

I‑TYPE

I‑TYPE

2016 – FORMULA E

Επανασύνδεση της ομάδας! Εμπνευσμένες από την αγωνιστική κληρονομιά μας και τροφοδοτούμενες από μια ομάδα καταξιωμένων μηχανικών αγώνων και ευφυών τεχνικών, η Panasonic Jaguar Racing και η φοβερή I-TYPE εισέρχονται στη Formula E θαρραλέες, ανταγωνιστικές και ανυπομονώντας να αγωνιστούν. Παρακολουθήστε αυτόν το χώρο.