ΕΛΑΦΡΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ

Όταν πρόκειται για τον σχεδιασμό και την κατασκευή αυτοκινήτων, η αξιόπιστη και έμπιστη ελαφριά αρχιτεκτονική αλουμινίου αποτελεί τμήμα της φιλοσοφίας της Jaguar για περισσότερο από 70 χρόνια.

Οι πρώτες Jaguar XK120 της δεκαετίας του 1940 χρησιμοποιούσαν ελάσματα αλουμινίου, ενώ οι αγωνιστικές C‑Type και D‑Type που κυριαρχούσαν στο Le Mans τη δεκαετία του 1950 και η E‑Type Lightweight της δεκαετίας του 1960 ήταν πρωτοπόρες στον σχεδιασμό αλουμινένιου πλαισίου και αμαξώματος. Το 2003, επανασχεδιάσαμε την εμβληματική μας XJ χρησιμοποιώντας κολλητή και περτσινωτή δομή αλουμινίου που ήταν 40 τοις εκατό ελαφρύτερη από την προκάτοχό της. Τα σημερινά σεντάν, σπορ αυτοκίνητα και SUV της Jaguar, επωφελούνται από την πέμπτη γενιά εκείνης της θεωρητικής σύλληψης για το αλουμίνιο.



Το κύριο πλεονέκτημα του αλουμινίου είναι το γεγονός ότι έχει το ένα τρίτο του βάρους της αντίστοιχης ποσότητας χάλυβα. Αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να κατασκευάζουμε ένα πλαίσιο που είναι σημαντικά ελαφρύτερο από το αντίστοιχο χαλύβδινο, βοηθώντας στην βελτίωση της κατανάλωσης καυσίμου, στη μείωση των εκπομπών και στην παροχή περισσότερο δυναμικής εμπειρίας οδήγησης. Κάθε 100 kg βάρους που εξοικονομούνται με τη χρήση πλαισίου από αλουμίνιο συμβάλλουν στη μείωση των εκπομπών CO2 του αυτοκινήτου κατά 9 g/km και της χρήσης καυσίμων κατά τη διάρκεια της ζωής του κατά έως και 800 λίτρα.



Η φιλοσοφία μας για το αλουμίνιο δεν αφορά μόνο στην εξοικονόμηση βάρους, παρ’ όλα αυτά – αφορά επίσης και στη δημιουργία σχεδιασμών με μεγαλύτερη ακαμψία, ασφάλεια, αντοχή και αξιοπιστία.



Είμαστε πλέον ειδικοί στη χρήση του αλουμινίου ως κατασκευαστικό υλικό. Ένα φύλλο πρώτης ύλης αλουμινίου – με πάχος μόλις 0,9 mm για τα εξωτερικά ελάσματα ή έως και 3 mm για σημεία όπου απαιτείται μεγαλύτερη αντοχή – διαμορφώνεται στην πρέσα σε περίπλοκα σχήματα και φόρμες που προσφέρουν αντοχή και, με τη χρήση έως και 2.000 τόνων δύναμης, υποβάλλεται σε διάτρηση με οπές ακριβείας χιλιοστού. Τα αποτελέσματα είναι καταπληκτικά. Το πλευρικό έλασμα για την F‑PACE είναι ένα από τα μεγαλύτερα που παράγουμε, παρ’ όλα αυτά ζυγίζει μόλις 5,8 κιλά.

«Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ JAGUAR ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ ΑΦΟΡΑ... ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΩΝ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΚΑΜΨΙΑ, ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΑΝΤΟΧΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ.»

Αξιοποιώντας τα μαθήματα που έχουμε πάρει από τον κλάδο της αεροδιαστημικής, έχουμε διαμορφώσει έναν επαναστατικό τρόπο κατασκευής αλουμινένιων πλαισίων που λέγεται «συγκόλληση με περτσίνια». Τα ελάσματα αλουμινίου συγκολλιούνται με πολύ ισχυρή κόλλα και κατόπιν συγκρατούνται με επιψευδαργυρωμένα περτσίνια βοριούχου χάλυβα χρησιμοποιώντας δύναμη έως και 10 τόνων.



Όταν το πλαίσιο ψήνεται στους 170ºC στο βαφείο, η κόλλα σε αυτό το αεροστεγές σάντουιτς αλουμινίου σκληραίνει σαν τσιμέντο μετατρέποντας το λεπτό φύλλο αλουμινίου σε μια απίστευτα άκαμπτη δομή. Πάρτε για παράδειγμα το αυτοφερόμενο αμάξωμα της σπορ αγωνιστικής F‑TYPE, το οποίο ζυγίζει μόλις 261 κιλά, αλλά έχει πολύ υψηλή στρεπτική ακαμψία. Στην XE, αυτή η σύλληψη έχει πάει στο επόμενο επίπεδο, καθιστώντας την τον πιο άκαμπτο σχεδιασμό σεντάν της Jaguar μέχρι τώρα.



Η κατασκευή από αλουμίνιο είναι επίσης λιγότερο θορυβώδης, πιο καθαρή και χρειάζεται λιγότερη ενέργεια σε σχέση με την παραδοσιακή κατασκευή χαλύβδινου πλαισίου, ενώ η ανακύκλωση αλουμινίου καταναλώνει μόλις 5 τοις εκατό της ενέργειας για τη δημιουργία πρώτης ύλης αλουμινίου, χωρίς συμβιβασμούς στην δομική ακεραιότητα του υλικού. Όλα αυτά συμβάλλουν στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος μιας Jaguar πριν ακόμα βγει στον δρόμο.



Δεν είναι μόνο στο πλαίσιο μιας Jaguar όπου η σύλληψη χρήσης αλουμινίου χρησιμοποιείται για τη μείωση του βάρους για περισσότερο οικονομική και δυναμική απόδοση καθώς και για βελτιωμένη ανθεκτικότητα και αξιοπιστία. Η νέα γενιά κινητήρων Ingenium της Jaguar Land Rover χρησιμοποιεί κορμό και κεφαλή από χυτό αλουμίνιο στον πυρήνα τους που είναι ελαφρότερος κατά 24 κιλά, 17 τοις εκατό βελτιωμένος όσον αφορά στις τριβές και κατά πέντε ντεσιμπέλ πιο αθόρυβος.



Έτσι, ξεκινώντας από την καρδιά τους και μέχρι την επιδερμίδα τους, η νέα γενιά αυτοκινήτων μας είναι ασφαλέστερη, πιο οικονομική και πιο αξιόπιστη με κάθε τρόπο.

yt:ADT4jIi4Hu0
Ελαφριά αρχιτεκτονική αλουμινίου της XF
ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ

Δημοσίευση: 18-08-2016

Τεράστια προσπάθεια αφιερώνεται ώστε κάθε Jaguar να είναι το πιο ικανό, αξιόπιστο και έμπιστο από όλα τα αυτοκίνητα.
ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ

Δημοσίευση: 18-08-2016

Επενδύουμε πολλά σε εργαλεία εικονικής μηχανικής τεχνολογίας αιχμής που παρέχουν τη δυνατότητα τα νέα προϊόντα – και οι σύγχρονες τεχνολογίες που τα προωθούν – να σχεδιάζονται πιο γρήγορα, πιο οικονομικά και να είναι πιο στιβαρά. Το τελικό αποτέλεσμα είναι αυτοκίνητα Jaguar πιο αξιόπιστα, ανθεκτικά και έμπιστα.
ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΟΚΙΜΩΝ

Δημοσίευση: 18-08-2016

Κατά τη διάρκεια κάθε σταδίου σχεδιασμού, ανάπτυξης και παραγωγής, κάθε εξάρτημα μιας Jaguar περνά από χιλιάδες δοκιμών και ελέγχων ως προς την ασφάλεια, την ανθεκτικότητα και την ποιότητα, εξασφαλίζοντας ότι το ολοκληρωμένο προϊόν είναι το πιο αξιόπιστο, έμπιστο και ασφαλές αυτοκίνητο που μπορείτε να οδηγήσετε.
ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ