ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ

Επενδύουμε πολλά σε εργαλεία εικονικής μηχανικής τεχνολογίας αιχμής που παρέχουν τη δυνατότητα τα νέα προϊόντα – και οι σύγχρονες τεχνολογίες που τα προωθούν – να σχεδιάζονται πιο γρήγορα, πιο οικονομικά και να είναι πιο στιβαρά. Το τελικό αποτέλεσμα είναι αυτοκίνητα Jaguar πιο αξιόπιστα, ανθεκτικά και έμπιστα.

Ο σχεδιασμός των σύγχρονων πολυτελών αυτοκινήτων επιδόσεων γίνεται όλο και περισσότερο πολύπλοκος. Απλά εξετάστε τα ιδιαίτερα εξελιγμένα ηλεκτρονικά συστήματα μιας σύγχρονης Jaguar, που συνοψίζονται σε περισσότερες από 100 ηλεκτρονικές μονάδες ελέγχου, 100 εκατομμύρια γραμμές λογισμικού και 10.000 διαφορετικές προδιαγραφές προϊόντος σε κάθε ένα από τα μοντέλα.



Χρησιμοποιώντας τη γνώση που έχει αποκτηθεί από τομείς υψηλής τεχνολογίας όπως η αεροδιαστημική και η Formula 1™, η εικονική μηχανική παρέχει επίπεδα απόδοσης και ποιότητας που θα ήταν ανέφικτα με τις παραδοσιακές διαδικασίες σχεδιασμού και φέρνει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο γίνεται η ανάπτυξη των σύγχρονων Jaguar – και των Jaguar του μέλλοντος.



Στο κέντρο της προσέγγισής μας είναι η επένδυση ύψους 13 εκατομμυρίων £ ετησίως στην εικονική μηχανική. Εργαλεία όπως το λογισμικό Υπολογιστικής δυναμικής ρευστών (Computational Fluid Dynamics - CFD) και η Μηχανική με υπολογιστή (Computer Aided Engineering - CAE) μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την εικονική μοντελοποίηση πολλών διαφορετικών τμημάτων ενός αυτοκινήτου – από την αεροδυναμική και τη θερμική διαχείριση, στον σχεδιασμό της ανάρτησης και των δομών σύγκρουσης έως την ανάπτυξη και την ανθεκτικότητα συστημάτων παραγωγής και μετάδοσης της κίνησης. Μπορούν να εξομοιώσουν ακόμα και τον σχεδιασμό λεπτομερειών, όπως οι υαλοκαθαριστήρες, χρησιμοποιώντας αερο-ακουστική μοντελοποίηση των ασταθών ροών αέρα του πραγματικού κόσμου για την ελαχιστοποίηση του παραγόμενου θορύβου.



Το πιο φανερό μέρος αυτής της προσήλωσης στην εικονική μηχανική είναι το Κέντρο εικονικής καινοτομίας, που σκοπό έχει να υλοποιήσει το μεγαλύτερο μέρος αυτών των εξομοιώσεων. Εγκατεστημένο στο Κέντρο μηχανικής της Jaguar στο Gaydon, κόστισε 2 εκατομμύρια £ για την ανάπτυξή του και έχει επιπλέον επένδυση 3 εκατομμυρίων £ για επέκταση της γκάμας των εικονικών εργαλείων που υποστηρίζουν τις διαδικασίες ανάπτυξης.

«Η ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΑΡΕΧΕΙ ΕΠΙΠΕΔΑ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΝΕΦΙΚΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ»

Περιλαμβάνουν θάλαμο αυτόματου εικονικού περιβάλλοντος (3D Cave), στο οποίο οκτώ ψηφιακοί προτζέκτορες υψηλής ανάλυσης δημιουργούν εικόνα 3D πλήρους μεγέθους βάσει μοντέλων που έχουν δημιουργήσει υπολογιστές. Οι χειριστές, χρησιμοποιώντας γυαλιά 3D, μπορούν να δουν και να χειριστούν την εικόνα χρησιμοποιώντας χειριστήριο, πράγμα που τους δίνει τη δυνατότητα να βελτιστοποιήσουν στοιχεία του εξωτερικού σχεδιασμού, τον εσωτερικό χώρο και τις θέσεις των καθισμάτων, την ορατότητα και τις διατάξεις των χειριστηρίων.



Στο Εργαστήριο εργονομίας εικονικής πραγματικότητας και στην Πλατφόρμα επαυξημένης πραγματικότητας, μηχανικοί και σχεδιαστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν οθόνες κεφαλής για να μπουν στο εσωτερικό ενός αυτοκινήτου, ενώ η πλατφόρμα αφής πολλαπλών λειτουργιών και η απτική τεχνολογία τους δίνει τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσουν με το αυτοκίνητο και τα χειριστήριά του. Χρησιμοποιώντας Ανάλυση οπτικής απόδοσης, μπορούν να εξομοιώσουν ακόμα και τις αντανακλάσεις των εξαρτημάτων του εσωτερικού και του φωτισμού στο παρμπρίζ.



Άλλα εργαλεία όπως το 1:1 Scale Power Wall, δίνουν τη δυνατότητα στους σχεδιαστές να προβάλλουν εικόνες CAD νέων σχεδίων αυτοκινήτων σε πραγματικό μέγεθος, ενώ ο ιδιαίτερα εξελιγμένος εξομοιωτής οδήγησης δίνει τη δυνατότητα στους μηχανικούς να αναπτύσσουν τη δυναμική της οδήγησης και να βελτιστοποιούν τα χαρακτηριστικά θορύβου, κραδασμών και τραχύτητας χωρίς καν να χρειαστεί να βγουν από το κτίριο.



Αυτή η προσέγγιση βάσει εικονικής μηχανικής καθορίζει ήδη τον τρόπο σχεδιασμού των τωρινών και των μελλοντικών μοντέλων. Κατά την ανάπτυξη της XE, για παράδειγμα, εκτελέστηκαν 1,8 εκατομμύρια εξομοιώσεων, που χρειάστηκαν 36 εκατομμύρια ωρών χρήσης CPU για χρόνο εξομοίωσης και παράχθηκαν 1.200 TB δεδομένων.



Περί το 40 τοις εκατό των απαιτήσεων σχεδιασμού και απόδοσης για το αυτοκίνητα της Jaguar Land Rover διακριβώνονται ήδη χρησιμοποιώντας εργαλεία εικονικής εξομοίωσης και συνεργαζόμαστε με πολλούς ειδικευμένους συνεργάτες για να πετύχουμε τον στόχο που έχουμε θέσει για 100 τοις εκατό μέχρι το 2020.

Laboratoire ergonomique de réalité virtuelle de JLR, Gaydon (Royaume Uni)
ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΟΚΙΜΩΝ

Δημοσίευση: 18-08-2016

Κατά τη διάρκεια κάθε σταδίου σχεδιασμού, ανάπτυξης και παραγωγής, κάθε εξάρτημα μιας Jaguar περνά από χιλιάδες δοκιμών και ελέγχων ως προς την ασφάλεια, την ανθεκτικότητα και την ποιότητα, εξασφαλίζοντας ότι το ολοκληρωμένο προϊόν είναι το πιο αξιόπιστο, έμπιστο και ασφαλές αυτοκίνητο που μπορείτε να οδηγήσετε.
ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Δημοσίευση: 18-08-2016

Η αξιοπιστία δεν αφορά μόνο τη μετάβαση τη δική σας και των επιβατών σας εύκολα και χωρίς καθυστέρηση στον προορισμό σας. Αφορά επίσης τη μετάβασή σας εκεί με ασφάλεια και η ασφάλεια βρίσκεται στην καρδιά της φιλοσοφίας της Jaguar.
ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΕΛΑΦΡΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ

Δημοσίευση: 18-08-2016

Όταν πρόκειται για τον σχεδιασμό και την κατασκευή αυτοκινήτων, η αξιόπιστη και έμπιστη ελαφριά αρχιτεκτονική αλουμινίου αποτελεί τμήμα της φιλοσοφίας της Jaguar για περισσότερο από 70 χρόνια.
ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ