ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΤΑΞΙΔΙΑ

Ανακαλύψτε πώς τα εξελιγμένα συστήματα θερμικής διαχείρισης στο πρωτότυπο I‑PACE συμβάλλουν στην περαιτέρω αύξηση της αυτονομίας.

Ο έλεγχος θερμοκρασιών είναι σημαντικός για οποιοδήποτε αυτοκίνητο αλλά είναι ιδιαίτερα σημαντικός για ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπως το πρωτότυπο I‑PACE και το αγωνιστικό αυτοκίνητο I‑TYPE της Formula E.



Στους αγώνες, η αποτελεσματική θερμική διαχείριση σημαίνει ότι οι οδηγοί μπορούν να αγωνίζονται με μεγαλύτερη ταχύτητα και για μεγαλύτερο διάστημα στην πίστα. Σε αυτοκίνητα δρόμου όπως το πρωτότυπο I‑PACE, οι οδηγοί μπορούν να κερδίσουν έως και 50 km (ή 30 μίλια) αυτονομίας μεταξύ των φορτίσεων.

Στο πρωτότυπο I‑PACE, υπάρχουν τρεις θερμοκρασίες που πρέπει να ελέγχονται: της μπαταρίας, των κινητήρων και της καμπίνας επιβατών. Το εξελιγμένο σύστημα θερμικής διαχείρισης του αυτοκινήτου θερμαίνει και ψύχει τα συστήματα αυτά μεμονωμένα και συλλέγει ενέργεια από το ένα για να την μεταφέρει σε άλλο. Έτσι εάν παράγεται θερμότητα στον ηλεκτρικό κινητήρα, αυτή χρησιμοποιείται για να θερμάνει είτε το εσωτερικό είτε την μπαταρία ή και τα δύο. Η μεταφορά θερμικής ενέργειας με τον τρόπο αυτό σημαίνει ότι η μπαταρία χρησιμοποιείται λιγότερο για θέρμανση, με αποτέλεσμα να είναι διαθέσιμο για κίνηση μεγαλύτερο ποσοστό της ισχύος της μπαταρίας για αυξημένη αυτονομία.

yt:s45lTQQc1-o
Πρωτότυπο I‑PACE της Jaguar | Θερμική διαχείριση

«Είναι ένα πολύ εξελιγμένο σύστημα με το οποίο μπορούμε να ανακατευθύνουμε τη θερμότητα που παράγεται μεταξύ αυτών των τριών διαφορετικών πηγών.»
Δρ Wolfgang Ziebart, Τεχνικός Διευθυντής σχεδιασμού της Jaguar Land Rover

Εκτός από την συλλογή της ενέργειας που παράγεται από το ίδιο το αυτοκίνητο, το πρωτότυπο I‑PACE διαθέτει αντλία θερμότητας που εισάγει αέρα από το εξωτερικό του αυτοκινήτου και τον χρησιμοποιεί για την θέρμανση του εσωτερικού. Ενέργεια από τον εξωτερικό αέρα αντλείται σε υψηλότερη θερμοκρασία χρησιμοποιώντας πολύ μικρή ποσότητα ενέργειας ακόμα και όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι σχετικά χαμηλή. Αυτός ο θερμασμένος αέρας παρέχεται κατόπιν στην καμπίνα επιβατών αντί να χρησιμοποιείται συμβατικός ηλεκτρικός θερμαντήρας που σημαίνει ότι απαιτείται λιγότερη ισχύς από την μπαταρία για τη θέρμανση του εσωτερικού.

Η επίδραση της αντλίας θερμοκρασίας είναι σημαντική. Όταν η εξωτερική θερμοκρασία βρίσκεται μεταξύ 10°C και 15°C, η χρήση της αντλίας θερμότητας αντί για ισχύ αποκλειστικά από την μπαταρία, μπορεί να επεκτείνει την αυτονομία του πρωτοτύπου I‑PACE κατά έως και 50 km (30 μίλια).

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ I‑PACE
Δημοσίευση: 12-01-2018

Μια ματιά που εντυπωσιάζει στο πρώτο μας ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ένα αυτοκίνητο με κίνηση σε όλους τους τροχούς, ισχύος 400 PS, 5 θέσεων με αυτονομία μεγαλύτερη από 500 km (310 μίλια).
ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΤΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ I‑PACE
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ JAGUAR
Δημοσίευση: 12-01-2018

Αγωνιζόμενοι στην πίστα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula Ε της FIA μας παρέχεται μια πλατφόρμα δοκιμών υψηλής ταχύτητας υπό πραγματικές συνθήκες για την τελειοποίηση των τεχνολογιών ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΤΕ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ JAGUAR
ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ I‑PACE: <br> ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ
Δημοσίευση: 12-01-2018

Εξερευνούμε το ταξίδι από το αγωνιστικό I‑TYPE Formula E στο πρωτότυπο I‑PACE. Ανακαλύψτε το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο δρόμου της Jaguar.
ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ