ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ DNA

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ DNA

Η καινοτομία είναι η ψυχή των αγώνων και χαρακτηρίζει την πλούσια ιστορία της Jaguar στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Στο πέρασμα των δεκαετιών, έχουμε επαναπροσδιορίσει τί είναι εφικτό στην πίστα ώστε να μπορέσουμε να το φέρουμε σε εσάς στο δρόμο.

Η μακρά και ένδοξη ιστορία της Jaguar στο μηχανοκίνητο αθλητισμό ανέκαθεν τροφοδοτούσε την εξέλιξη των αυτοκινήτων δρόμου. Η συμμετοχή μας στη Formula E θα συνεχίσει αυτήν την παράδοση, κατευθύνοντας την πορεία των μελλοντικών ηλεκτρικών οχημάτων μας.

ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΜΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

XK120

XK120

Ημερομηνία: 1948 - 1954
Τελική Ταχύτητα: 200,5 kph
Χωρητικότητα Κινητήρα: 3.442 cc / 201 ci
Ισχύς: 160 bhp / 119 kW
Πληροφορία: Η XK120 είναι το παγκοσμίως ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στο λανσάρισμά του
C-TYPE

C-TYPE

Ημερομηνία: 1951 - 1953
Τελική Ταχύτητα: 231,7 kph
Χωρητικότητα Κινητήρα: 3.442 cc / 201 ci
Ισχύς: 207 bhp / 154 kW
Πληροφορία: Τα δισκόφρενα της C-Type έγιναν πρότυπο στην αυτοκινητοβιομηχανία
D-TYPE

D-TYPE

Ημερομηνία: 1954 - 1957
Τελική Ταχύτητα: 260,7 kph
Χωρητικότητα Κινητήρα: 3.442 cc / 210 ci
Ισχύς: 250 bhp / 186 kW
Fact: Η D-Type κέρδισε στο Le Mans το 1955, 1956, 1957
XJS

XJS

Ημερομηνία: 1975 - 1996
Τελική Ταχύτητα: 246,2 kph
Χωρητικότητα Κινητήρα: 4.235 cc / 258 ci
Ισχύς: 285 bhp / 212 kW
Πληροφορία: Η XJS κέρδισε στο Spa 24 Hours 1983
XJR

XJR

Ημερομηνία: 1983 - 1991
Τελική Ταχύτητα: 368,2 kph
Χωρητικότητα Κινητήρα: 6.995 cc / 426 ci
Ισχύς: 750 bhp / 559 kW
Πληροφορία: Η XJR-12 κέρδισε την πρώτη και τη δεύτερη θέση στο Le Mans 1990
FORMULA 1 - R2 & R3

FORMULA 1 - R2 & R3

Ημερομηνία: 2000 - 2004
Τελική Ταχύτητα: 312.2 kph
Χωρητικότητα Κινητήρα: 2.998 cc / 464 ci
Ισχύς: 770 bhp / 574 kW
Πληροφορία: Ο Eddie Irvine και ο Mark Webber οδήγησαν για τη F1 ομάδα της Jaguar
Formula E I-TYPE 1

Formula E I-TYPE 1

Ημερομηνία: 2016 - 2017
Τελική Ταχύτητα: restricted to 140 mph / 225.3 kph
Χωρητικότητα Κινητήρα: N/A
Ισχύς: 200kW, ισοδυναμεί με 270bhp
Πληροφορία: Η Jaguar επέστρεψε στους αγώνες στην 3η σεζόν της Formula E, 2016/17
Formula E I-TYPE 2

Formula E I-TYPE 2

Ημερομηνία: 2017 - 2018
Τελική Ταχύτητα: με ηλεκτρονικό κόφτη στα 225,3 kph
Χωρητικότητα κινητήρα: N/A
Ισχύς: 200kW, αντιστοιχεί σε 270bhp
Πληροφορία:Η Jaguar κέρδισε το πρώτο της podium και την πρώτη pole position με την I‑TYPE 2 , την 4η σεζόν, 2017/18
FORMULA E I-TYPE 3

FORMULA E I-TYPE 3

Ημερομηνία: 2018 - 2019
Τελική Ταχύτητα: 250 km/h
Χωρητικότητα Μπαταρίας: 52 kWh
Ισχύς: 250kW, αντιστοιχεί σε 335bhp
Πληροφορία: Η Jaguar I-TYPE 3 εξασφάλισε την πρώτη νίκη της ομάδας στη Formula E στο E-Prix της Ρώμης το 2019 - Η πρώτη νίκη της Jaguar σε διεθνή αγώνα του μηχανοκίνητου αθλητισμού από το 1991.
FORMULA E I-TYPE 4

FORMULA E I-TYPE 4

Ημερομηνία: 2019 - 2020
Τελική Ταχύτητα: 280 km/h
Χωρητικότητα Μπαταρίας: 52 kWh
Ισχύς: 250kW, αντιστοιχεί σε 335bhp
Fact: Η Jaguar I-TYPE 4 διαθέτει τον ελαφρύτερο και πιο αποδοτικό κινητήρα που έχει κατασκευάσει ποτέ η Jaguar Racing, η οποία πέτυχε μία κυρίαρχη νίκη στην Πόλη το Μεξικό και μία Pole Position, καθώς και μία θέση στο βάθρο στο Σαντιάγκο

ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΜΑΣ ΟΡΟΣΗΜΑ

XK120

XK120

1948-1954 – SILVERSTONE & LE MANS

Ένα νέο σπορ αυτοκίνητο και ‘πάγκος δοκιμών’ για τον επαναστατικό κινητήρα XK της Jaguar, η XK120 θεωρείται ως το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στο κόσμο. Το 1949, η XK120 παίρνει την καρό σημαία στο Silverstone και ένα χρόνο αργότερα, τρεις XK120 κάνουν το ντεμπούτο τους στο Le Mans. Είναι αρχή μιας νέας εποχής στους αγώνες αυτοκινήτων.
C‑TYPE

C‑TYPE

1951-1953 – LE MANS

Το 1951, ο μηχανικός αεροσκαφών Malcolm Sayer προσχωρεί στη Jaguar διαθέτοντας εξειδίκευση και αριστεία στον τομέα της αεροναυπηγικής. Το προϊόν της πρώτης του συνεργασίας, η C-Type, κερδίζει στο Le Mans, ενώ ο οδηγός του δεύτερου αυτοκινήτου Stirling Moss καταρρίπτει το ρεκόρ γύρου. Το 1953, η C-Type κερδίζει και πάλι στο Le Mans τερματίζοντας στις τρεις από τις τέσσερις πρώτες θέσεις.
D‑TYPE

D‑TYPE

1954-1957 – LE MANS

Ο κακός καιρός στερεί από την D-Type τη νίκη στο Le Mans το 1954, αν και μετά από μία συγκλονιστική τελική ταχύτητα 170 mph. Ωστόσο, το εκσυγχρονισμένο αυτοκίνητο αντεπιτίθενται και κερδίζει το 1955, 1956 και 1957 – μία χρονιά στην οποία κατέκτησε πέντε από τις έξι κορυφαίες θέσεις. Η D-Type παραμένει μέχρι σήμερα ένα από τα πιο επιτυχημένα αγωνιστικά αυτοκίνητα που έχουν κατασκευαστεί ποτέ.
XJS

XJS

1975-1996 – ETCC & SPA 24 HOURS

Το 1982, με τη σημαία της TWR, ο Βρετανός οδηγός αγώνων Tom Walkinshaw συμμετέχει με μία ομάδα V12 XJS στο European Touring Car Championship και κερδίζει αρκετές νίκες στην πορεία. Ο Walkinshaw κατακτά το Πρωτάθλημα Οδηγών του 1984 ETCC και την ίδια χρονιά παίρνει τη νίκη στο υψηλού κύρους Spa 24 Hours.
XJR-9

XJR-9

1983-1991 – DAYTONA 24 HOURS & LE MANS

Οι XJR με κλειστή καμπίνα αποδεικνύονται τρομερά αυτοκίνητα σε αγώνες αντοχής μεγάλων αποστάσεων – με αποκορύφωμα την 1988 XJR-9. Το υπεραυτοκίνητο με κινητήρα V12 κατακτά τη νίκη στη Daytona 24 Hours και αργότερα στο Le Mans, όπου ο Martin Brundle και η Jaguar αντίστοιχα απέσπασαν τους τίτλους του Πρωταθλήματος των Οδηγών και Κατασκευαστών.
R1 - R5

R1 - R5

2000-2004 – FORMULA 1

Η Jaguar κάνει αιφνίδια είσοδο στη Formula 1 και ο πρώην οδηγός της Ferrari, Eddie Irvine, παίρνει αρκετές θέσεις στο βάθρο κατά τη διάρκεια της θητείας του. Η ομάδα έχει και εκπαιδευτικό χαρακτήρα για τον διάσημο Αυστραλό οδηγό Mark Webber. Υπό την ιδιοκτησία και επίβλεψη της Ford, η Jaguar εξελίσσει τρία αυτοκίνητα που λειτουργούν με κινητήρα Cosworth V10.
I‑TYPE 1

I‑TYPE 1

2016 – FORMULA E

Εμπνευσμένη από την αγωνιστική κληρονομιά μας και τροφοδοτούμενη από μία επίλεκτη ομάδα καταξιωμένων μηχανικών αγώνων και ταλαντούχων τεχνικών, η Jaguar Racing και η απίστευτη I-TYPE 1 έκαναν την είσοδό τους στη Formula E: με θάρρος, ανταγωνιστικό πνεύμα και δίψα για αγώνα.
I-TYPE 2

I-TYPE 2

2017 - FORMULA E

Με την εισαγωγή της I-TYPE 2, η Jaguar Racing κατέγραψε την πιο επιτυχημένη σεζόν της στη Formula E μέχρι σήμερα, με πολλούς τερματισμούς στην πρώτη δεκάδα. Ειδικά κατασκευασμένη για απαιτητικά σιρκουί πόλης, η I-TYPE 2 μπορούσε να αναπτύξει τελική ταχύτητα 200kw με επιτάχυνση 0-100km/h σε 2,9 δευτερόλεπτα.
I-TYPE 3

I-TYPE 3

2018-2019 – FORMULA E

Η Jaguar I-TYPE 3, μαζί με το Νεοζηλανδό Mitch Evans έγραψαν ιστορία για την Panasonic Jaguar Racing, διεκδικώντας την πρώτη νίκη της ομάδας στη ABB FIA Formula E στο E-Prix της Ρώμης, τον Απρίλιο του 2019 και την πρώτη νίκη της Jaguar σε διεθνή αγώνα του μηχανοκίνητου αθλητισμού από το 1991.
I-TYPE 4

I-TYPE 4

2019-2020 – FORMULA E

Η Jaguar I-TYPE 4 διέθετε τον ελαφρύτερο και πιο αποδοτικό κινητήρα που είχε κατασκευάσει ποτέ η Jaguar Racing, με τελική ταχύτητα 280 km/h. Απέσπασε μία κυρίαρχη νίκη στην Πόλη του Μεξικό και πήρε την Pole Position και μία θέση στο πόντιουμ το Σαντιάγκο. Η σεζόν ολοκληρώθηκε με 6 αγώνες γεμάτους δράση σε 9 ημέρες σε κλειστή πίστα στο ιστορικό αεροδρόμιο Tempelhof στο Βερολίνο (Γερμανία). Η Panasonic Jaguar Racing επικράτησε στην 7η θέση της κατάταξης των ομάδων στο Πρωτάθλημα.

KEEP EXPLORING

JAGUAR I-PACE

JAGUAR I-PACE

Από τη πίστα στο δρόμο: βιώστε τη συγκίνηση των αγωνιστικών επιδόσεων καθημερινά με την Jaguar I-PACE.
ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
RACING DNA

RACING DNA

Η φήμη της Jaguar για τις επιδόσεις, την τεχνολογία και το ντιζάιν σφυρηλατήθηκε στα πιο απαιτητικά σιρκουί και πρωταθλήματα του κόσμου.
ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

Εκπληκτική σχεδίαση και απόδοση που κόβει την ανάσα. Εξερευνήστε πώς οι εμπειρίες μας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ABB FlA Formula E μεταφέρονται στα ηλεκτρικά μας οχήματα δρόμου.
JAGUAR I-PACE

JAGUAR I-PACE

Από τη πίστα στο δρόμο: βιώστε τη συγκίνηση των αγωνιστικών επιδόσεων καθημερινά με την Jaguar I-PACE.
ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
RACING DNA

RACING DNA

Η φήμη της Jaguar για τις επιδόσεις, την τεχνολογία και το ντιζάιν σφυρηλατήθηκε στα πιο απαιτητικά σιρκουί και πρωταθλήματα του κόσμου.
ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

Εκπληκτική σχεδίαση και απόδοση που κόβει την ανάσα. Εξερευνήστε πώς οι εμπειρίες μας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ABB FlA Formula E μεταφέρονται στα ηλεκτρικά μας οχήματα δρόμου.